owlcity

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av telma är hästtokii - 17 februari 2013 08:55

Godmöra!♥   Sov ni gott?♥ Det gjorde inte jag iaf.... Jag var för glad så jag kunde inte somna fören 05.00 (stav) ♥


Sprid min blogg SNÄLLA!!!!♥♥♥   hehehehehehehhe:D


kommer mer inlägg under dagen,, kommer en bra låt här då!♥♥

Av telma är hästtokii - 17 februari 2013 01:01

Hej♥ välkommen till en ny blogg! Älskar hästar (köpa en) ! ♥♥  Äskar mina vänner  mm.

Har haft häst bara så att typ mina har blive sjuka åå vidare:( ... Men jag ger inte upp, otur är otur och nu hoppas jag på tur så håll tummarna för mej! Sprid min blogg blir SJUKT tacksam dåe!♥♥ 


Kommer bilder senare nån annan dag! ni ska få veta lite info om mej nue! ♥♥♥♣☺☻


1. Ridtjej♥

2.Häst tjej♥

3.Kompisar♥

4.Alex♥

5.Är en tjej♥

D

Aja det är typ grunden om mej,, resten får ni ta reda på själva, jag skriver väl en aning om mej självåå :S Jag kommer inte bara lägga ut häst bilder och sånt kommer ju oxå skriva om mej själv,, jag ör litte ego i know xD! ♥♥♥

Hejdå mina älsklingar ( nja det är liksom inte min grej åå säga såe! :/)    Hejdå ses imöra !♥♥

Presentation

välkommen till min rosa värld!
Såklart så är ridnig/hästar såklart vara med,, det är ju mitt liv! spelar sims åå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards